Ahogy ígértem nektek, a mai nap sort kerítettem rá, hogy elmeséljem a kerek egy héttel ezelőtt megrendezésre kerülő 10. Képregény fesztivál élményeit. Azért kerítek erre most sort, mert a napok csak úgy repültek, a blogom pedig az után indult, hogy részt vettem ezen az eseményen, de muszáj leírnom mi történt, hiszen nagyon klassz, jó hangulatú, érdekes program volt.

 


10322549_570103086436062_4789019610002577706_n.jpg
Az eventnek a Dürer Kert nevezetű hely adott otthont, mely mellett (illetve benne) található a Blokk, egy művészeknek kiadott hely. Bandák, zenészek, rajzosok műhelyei, stúdiói vannak itt, egy afféle menedék az alkotni vágyóknak. A Dürer Kert maga pedig hasonló rendezvények helyszíne, mint a mi fesztiválunk volt.
A kapuk tíz órakor szinte pontosan nyitottak.10295707_570102103102827_8328419743591398636_n.jpgJó barátom, és mesterem Ákos(a képen fent), aki bevezetett a képregények csodálatos világába kísért el engem. (vagy inkább én őt, nem is tudom) Már kilenckor sikerült odaérni, hogy minél előrébb legyünk az egyre növekedő, és kígyózó sorban.1549210_570102166436154_8643421225656172685_n.jpg Mikor sikerült bekerülnünk a helyszínre, egy úr kedvesen ingyen képregényt                                                       osztogatott. Én szerencsétlenségemre, He-mant kaptam akit egyáltalán nem ismerek.
(később még kiderül mi lett a sorsa:D)( A képen He-man)He-man_3.jpgBentebb lépve egyből a piactér felé vettük az irányt, hamar be akartuk szerezni például az újonnan kijött Batman képregényt, illetve le akartunk vadászni néhány New 52-es képregényt, és reménykedtünk benne, hogy találunk párat.(Képen az új Batman)Batman01.jpg A batman begyűjtése után, körbepásztáztuk az egész csarnokot, míg végül találtunk egy standot, ahol két nagy kartondobozban, fóliatokba csomagolt képregények közül lehetett válogatni, és nagy örömünkre az egyik doboz tartalma szinte csak DC New 52-es képregényekből állt.10294511_570102276436143_4030063705354975689_n.jpg Hamar kiválasztottuk a nekünk tetszőket. Én egy Justice Lauge 7. számot, és egy Forever Evil 6. számot sikerült elcsípnek. Fizettünk, majd újra nekiláttunk a nézelődésnek. A vásárolgatás közben összefutottam a kedvenc felkonferáló fiúmmal, akik a veterán anime conra járók a Mondoconról ismerhetnek. Név szerint a jó Heiczman Viktorral, aki fényképezni és anyagot jött gyűjteni a beszámolójához.(Képen a nagy mosolyú Viktor)10347565_570102919769412_9061090538975745277_n.jpg Kis beszélgetés után szintén körbenéztünk a piactéren,  ahol Fekete Danival( Egy Akatsukis Élete) beszélgettünk, megvettük a kiadott képregényét, sőt alá is dedikálta nekünk.( a képen lent)10398088_570102863102751_6078974048610864196_n.jpg Inkább Ákos barátom beszélgetett vele, én csak egy kétszer közbeszúrtam néhány megjegyzést, mivel egy régi barátnőmmel (Lillával) találkoztam épp akkor össze, akivel jócskán elkezdtünk nosztalgiázni.A hosszas beszélgetést követően részt vettünk egy előadáson mely a külföldi képregényekről szólt, amit egy francia férfi tartott. Jól beszélt angolul, de a kellemes francia akcentusa érződött a beszédén.(a képen lent)10308353_570102906436080_6560693711376508442_n.jpg Hozott magával többnyelvű képregényt, sőt az egyik német kiadású művet, csak 3D-s szemüveggel lehetett jól megtekinteni, nagyon szépen kijöttek az alakok, a figurák, valóban érdekes volt. Ezt az előadást rögtön követte a Kingpin
kiadó igazgatójának az „előadása”.(a képen lent)10365937_570102939769410_5853895101215151996_n.jpg Azért mondom így, mert annyira volt felkészült, mint egy sík egyes tanuló az érettségin… persze viccesen kivágta magát, és végül érdekességeket is mondott, mesélt a kiadóról, a tervekről, a szerződéskötésekről egyes cégekkel stb. Számomra ez volt a leg információdúsabb előadás.  Ezt követően sétáltunk picit, amikor is sikerült összefutnunk Alteron-nal, a DC filmes csoport szerkesztőjével(facebookon) beszéltünk pár szót, megdicsértem a remek Batman-es pólóját, majd beültünk előadásra.(ismeretségbővítés pipa :D) majd meghallgattunk még egy előadást Galla Miklóstól, aki az angol képregényekről és azok múltjáról beszélt. 10367598_570102983102739_6056492296082176937_n.jpg Akinek nem rémlik, kiről van szó, annak itt egy kis segítség(+a kép is!):



Az előadás közben beszélgettem két Kriszti barátnőmmel, ők is szintén nagy képregény rajongók, és blogosok.
Ezek után még egyszer körbenéztünk majd távoztunk a helyszínről. lett volna még egy előadás, de azt már nem tudtuk idő szűkében meghallgatni.

Összegzés:
Most sokkal színesebbek voltak a programok, a meghívott vendégek nagyon jók voltak. Jó alkalom volt ez a „bevásárlásra”, és hogy új embereket ismerjünk meg, na meg persze, hogy összefussunk a régi ismerősökkel. A hely nagyon hangulatos volt, bár a nyílt előadásoknál az eső néha bezavart. Az árusok nem voltak annyian, de aki el akarta költeni mindenáron a pénzét, az itt megtehette. Alig várom, hogy újra legyen hasonló rendezvény biztosan ellátogatok rá.
Ja, és, hogy mi lett, He- man sorsa? Amint kiderült, hogy én egy, He - man képregénnyel lettem gazdagabb, a drága Viktor barátom azonnal lecsapott rá, és elcserélte velem, egy Teen Titans számra, aminek nagyon örültem, így He-man is jó helyre került, oda ahol megbecsülik…és tudják, hogy mégis ki a fene…
ma persze Ákos küldött egy nagyon régi dalt, és bemutatta nekem, He - mant. Íme:http://heyyeyaaeyaaaeyaeyaa.com/

Zárás képpen mindenkit buzdítanék arra, hogy jöjjön el a következő találkozóra, biztos vagyok benne, hogy akit kicsit is érdekel a téma, nem fogja megbánni.
Plusz képeket a facebookomon találtok "képregényfesztivál" c. albumban!



Térjünk át a mai, aktuális témánkra. Ma 2014. 05. 25.-én ünnepnap a számomra, hiszen ezen a napon kezdődött el nálam az a téboly, amiben ma is élek. Értem mindezt úgy, hogy az, aki most vagyok az akkor indult. A szenvedélyes szeretet mindenféle film, könyv, képregény, fantasy, anime stb iránt ezen a napon indult el. Akik közel állnak hozzám tudják, mi volt ezen a napon, amit sosem felejtek el, de ez legyen az én és azok titka, akik még visszaemlékeznek hét évvel ezelőttre. Igen, én egy ilyen hibbant tyúk vagyok, hogy ilyen hülyeségeket is megjegyzek. :D XD
Ez számomra talán fontosabb, mint a tényleges szülinapom, úgy érzem, igazán ekkor sikerült, önmagamra ébrednem!
~ „Yo, ho, yo, ho! A pirates life for me!” ~


A bejegyzés trackback címe:

https://cathynaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr516209775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása