Elseje van ami azt jelenti, hogy elkezdődött a diétám. 
Amikor felkeltem valahogy mindent újnak láttam. Az járt a fejemben, hogy mától kezdve minden megváltozik, és azon kaptam magam, hogy át állt az agyam. Csoda, de ilyen hirtelen, szinte egyik napról a másikra.( tegnap még simán benyomtam egy tál körömpörköltet, bár nem volt nagy adag de akkor is) ma meg -talán a dátum miatt- egy elhatározás, egy döntés született meg, amire már két hete készülődgetek, de most értünk a komolyabb részéhez. Innentől kezdve nincsen nassolgatás, elejtett fagylaltok stb. Mindent a kiszabott előírt diéta szerint, kisebb változtatásokkal, néha az adag terén, néha maga az étel terén.+ a megfelelő edzés, séta kocogás, úszás. Abban megállapodtam magamban, hogy nem fogok kiborulni, ha egyel több kalória kerül a szervezetembe, de mindennel csak mértékkel.
Gyerekek, mikor összeállítottam édesanyám segítségével a mai menüt, felfedeztem, hogy milyen finomak tudnak lenni olyan ételek, amiket tegnap biztosan nem ettem volna meg. Mondok egy példát: a brokkolit biztosan kihagytam volna egy ételből még tegnap, de ma már vígan rágcsáltam NYERSEN IS! Vagy az ananász állagával nem voltam kibékülve, de ma mikor megkóstoltam hihetetlen finomnak tűnt, nem bírtam betelni vele. Ergo eldöntöttem, hogy egészséges szeretnék élni, ezért egészségesen fogok táplálkozni, és ezek a felfedezések baromi jók voltak ma. Nagyon finomra sikerültek ezek a diétás, egészséges ételek, sokkal finomabbnak, mint képzeltem. Azt hiszem át tudok állni, és igazából nem csak az étkezést, hanem magát az életmódot kell megváltoztatni. Minden fejben dől el, az, hogy igenis megfogom enni ezt a gyümölcsöt/ zöldséget, és aztán igen is kiderül, hogy nagyon finom, az csak hab a tortára, hogy még egészséges is!
Szóval ez egy remek élmény volt, rátalálni az egészségesen élni akaró énemre.

 

 

 


Meg is mutatom miket alkottunk:

borsós.jpgA rizses hús alapjának szolgáló párolt borsós csirkecsíkok.

rizseshús.jpgA rizses hús

mozzarellás.jpgPárolt brokkoli, répa és karfiol, mozzarella golyókkal. A végére a sajt nagyon gusztusosan ráolvadt :3

ananászos.jpgEzt épp nem főztük, csak össze kellett keverni. Túró, natúr joghurt, ananászdarabok, abonett. A vacsorám. Valami Isteni :3

Készült még hal, roston sült csirkemell, és még sok sok párolt zöldség, a következő napokra amikor még Pesten tartózkodom.
 
http://lifetilt.hu/dietak

Ezen az oldalon mindenki megtalálja a saját magára szabott diétát. Érdemes előtte számolásokat végezni, hogy kinek melyik diétára van szüksége. Én az 1800-ast követem a mai naptól. Változatos ételek, nagyon finomak és egészségesek. Csak hajrá!! 
Azt azért leszögezném amit az első bejegyzésemben írtam, hogy ez nem fog összejönni határozott célok nélkül, és akarat hiányában nem fog bekövetkezni a változás. Én nem akarok tovább + 20 kiló túlsúllyal élni. Szép, csinos ruhákat akarok, a leghelyesebb pasit EVER! És én már csak azért is csinálom, hogy egyszer lássam azoknak az arcát, akik egykor elutasítottak, és amikor meglátnak az összes egem akar majd, de már nem fognak megkapni. Az a perc mindent meg fog érni:D Amolyan személyes bosszú:D:D Alig várom az arcotokat fúk ;) És nem utolsó sorban nem akarom, hogy fájjanak az ízületeim, nem akarok cukorbeteg lenni,nem akarok semmiféle betegséget!

Egészen más:
Tegnap megnéztem az X-mEn (igen E-vel...-.-") Az eljövendő múlt napjai c. filmet, és még ülepszik. Remélem holnap este összetudom dobni a kritikát, nem úgy, mint a Pókembernél, ami még mindig ülepszik. Ez a film kevésbé érintett meg, mint a Póki, ez évben az első MARVEL film amin nem bőgtem, de így is rengeteg dolog jutott róla eszembe, amit fontosnak tartok megosztani veletek. Szóval jönni fog egy kritika a közeljövőben.

Még másabb:
Bocsánat a csúnya szavakért, de a magyar közlekedési társaságok bekaphatják a lompost, és üzenem nekik, hogy szarjanak sünt!
keep-calm-and-szarjal-sunt-2.png
Az egy dolog, hogy a buszsofőr ma pokrócot reggelizett, és annak ellenére, hogy egyedül voltam a buszon, nem nyitotta ki az első ajtót, de meg se állt mikor látta, hogy le akarok szállni, a végén még ő morgott...
Aztán tovább tetézte a dolgot, hogy egy nyomorult jegypénztár nem volt nyitva a végállomáson...rendben, oké..vasárnap volt. Morogtam picit, túlélem, visszasétálok, de amikor a MÁV-nál, bejelenti nekem a csaj, olyan stílusban, hogy legszívesebben felrúgtam volna, hogy a félhavi bérlet, csak 5.-étől érvényes, na akkor éreztem, hogy felgyújtom az egész kócerájt.Igen az is fejben dől el, hogy ne égesd fel a Kecskeméti vonatállomást :"D Igen nem ő a hibás, de ennek a nőnek az az igazi ütnivaló feje volt... nem rajta kellett volna kitöltenem a dühöm rendben, de nekem ne húzogassa a száját, amikor én szépen megkérdezem, hogy akkor mégis, hogyan járjak fel még öt napig vizsgázni...? Aztán a telefonos ügyfélszolgálatnál is közölték, hogy már tizenakárhány éve ez a szabály, hogy náluk 5.-én kezdődök a hónap...Ti melyik időszámítás szerint éltek embeer????

MÁV és Volán kéz a kézben úgy szarok ahogy vannak... na csá gyíkok én leléptem....

Elnézést a kisebb dührohamért, gondoltam ez is tanulságos lehet azok számára, akik még naivan  hiszik, hogy ezeknél még némi kedves szó, vagy segítőkézség érheti az embert...


Végezetül de nem utolsó sorban szeretnék eme dallal sok szerencsét kívánni a vizsgázóknak, köztük magamnak is! Hajrá srácok!! <3

A bejegyzés trackback címe:

https://cathynaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr596250410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása