Nem hiszem, hogy túl sok ember lenne ezen a földön akit hasonló dolog ért, mint engem. Ha igen az keressen fel, legalább valaki együtt érezne velem. Nem fogom elmesélni a történetet, nem publikus, akit érdekel megkeres, megismer, és talán egy szép napon megosztom vele, nem kenyerem az önsajnáltatás. Viszont, az már más tészta, hogy ezt a dolgot fel kell valahogy dolgozni. Igen, ha veszteség ér minket, el kell fogadni, és át kell lendülni rajta. De mi van akkor, ha valakinek ez nem sikerül? Ha a seb még mindig tátong, és lassan üszkösödik, és nem tud összeforrni, nincs aki összevarrja sőt az emberek csak tágítják...
most jött el az a pont, amikor elegem lett, hogy folyton gyötörnek az emlékeim, ezen jár az eszem, ha felemlegetik rosszul érzem magam, és legszívesebben elbújnék valahova. Úgy döntöttem szakemberhez fordulok aki tud ezen segíteni. Nagyon kedves, segítőkész, őszinte, és az a legjobb, hogy nem csak te mesélsz magadról, hanem ő is, és nem csak ő kérdez, hanem te is kérdezhetsz ő róla. Kölcsönös bizalom a kulcs- mondta, és teljesen igaza van. A másik lényeges dolog amire rávezetett, hogy én ezt a problémát nem éltem rendesen meg. Nem dolgoztam fel eléggé, nem haltam bele, ahogy ő mondta- nem szakadtál bele eléggé, mert ilyenkor az embernek a taknyába, nyálába kell hemperegnie a fájdalomtól, hogy utána csúszva mászva feltápászkodjon. Engedd, hogy fájjon.- mondta. Ez tehát a lényege, hogy merjünk, és legyünk szomorúak lenni, hogy utána könnyebb legyen elengedni, és túllépni, majd felállni rajta. Nálam ez nem következett be. Erősnek mondtam magam, de még mostanra se tudom kiheverni, és ez bosszant is, frusztrál.  A többieket akiket még rajtam kívül érintett az egész, már rég elfelejtették a dolgot, már csak egy vicc nekik az egész. Az én sebem szivárgóan, néha vérzik, fel feltépődik, és baromira fáj. Azon vagyok, hogy ezt megoldjam, mert akarom, hogy többé ne fájjon, de ehhez az kell, hogy előtte baromira összeessek a dologtól. Az első lépést mindig neked  kell megtenni, neked kell akarni. Csak ajánlani tudom Annát, aki csodálatos, nő, anya, és alakulóban lévő barát. Akinek hasonló gondjai vannak keressen meg, megadom az elérhetőségét.

1468732_701917406508640_701509568_n.png


Tök más:
Vettem tejszínes csokis keksz ízű fehérjeport. Csak annyit mondok, hogy teli van vitaminokkal, és mindenféle király dologgal, a másik, hogy baromira finom. Komolyan várom az esti adagot. Ha lefagyasztanám olyan klassz ízű fagyi lenne belőle:D :3

Holnap érkezik az X-men különkiadás. Addig is lazuljatok erre a számra, én is azt teszem ;)

3369151.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://cathynaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr96283294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása