Ez most csak egy gyors kis szösszenet lesz, egyszerű élménybeszámoló.
Nem tudom, ismerős-e valakinek, az, ha egy ember retteg a tűtől, tűszúrástól. Ha már csak a gondoltaába, vagy említésébe is beleszédül, elfehéredk. Nos, ilyen lennék én is. Az egyszerű oltástól kezdve, a vérvételen át, csak, ha már "meglobogtatnak" előttem egy injekciós tűt rosszul vagyok. Nem tehetek róla ez van, mindenkinek van ilyen dolga, más a pókoktól fél, én tűktől. Az egy dolog, ha valaki fél, az meg egy másik, hogy egy jó ügy érdekében, félretudja tenni a félelmét, és önként meg tud tenni valamit.. A tegnapi nap egy ilyen volt számomra. Bátorságpróba, ha úgy tetszik. Előző este lefekvés előtt borzasztó sokat vívódtam magamba, mivel szombaton nem csak a véradás volt programba, hanem igazából egy egészségnapon vettem részt az Akuna cégnél.(Erről később:D) A lényeg, hogy rettegtem attól, hogy odakerülök, és megszúrnak, másrészről pedig az volt bennem, hogy a levett véremmel, három másik emberéletet tudok megmenteni. Ki tudja, ég óvjon, de eljöhet a napja, hogy az én szerettemnek lesz rá szüksége, és akkor nagyon jó érzés lesz, hogy valaki adott, és ezáltal ő megmenekülhetett. Ez pörgött a fejembe, és másnap végül meghoztam a döntést, hogy igenis bátran odaülök, és megteszem ezt az áldozatot, véghezviszem, ezt a semminek látszó küldetést. És, hogy mi a jutalom? Az arannyal futtatott vércsepp alakú kitűzőn, étkezési utalványon, oklevelen kívül, tiszta lelkiismeret, megkönnyebbülés. Aki ott volt láthatta, hogy ez akkor ki jött rajtam, megkönnyebbültem. Büszke voltam magamra. Baromi hétköznapi, egyszerű dolognak hittem, de akkor a nővér odajött, és azt mondta: " Most már te is egy néma hős vagy!" És annak is éreztem magam.nem tudom kihez jut el a vérem, mire használják majd, de tudom, hogy tegnap jót cselekedtem, és odafönt is büszkék rám. Ezek után pedig mindenkit arra buzdítanék, hogy amikor csak tud, és engedik, tehát alkalmas rá, adjon vért, mert nem csak, hogy egészséges (férfiaknak leginkább!) de a lelki békénkhez rengeteget tud hozzáadni.
 Remélem mindenkinek meghoztam a kedvét a véradáshoz! Éljen a jó egészség! :3
Ui: Ehhez most nem igazán találtam megfelelő dalt, legközelebbre hozok :)

kicsi__logo.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://cathynaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr696717445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása